HTTP/:;Irinamateias.ro

13.10.2009

Iubirea fata de parinti

"Îţi mulţumesc că ai iubit-o pe mama. A fost unul din cele mai frumoase cadouri făcute nouă copiilor."
Asa spunea ambasadorul. tatalui sau cu ocazia aniversarii zilei de nastere.
Mi-au dat lacrimile, amintindu-mi de armonia ce domnea in casa parinteasca si de dragostea parintilor mei, unul pentru altul si pentru noi, copiii, cu care i-a binecuvantat Dumnezeu.
Oare cati copii mai aduc o astfel de multumire tatilor lor, in vremurile in care traim, cand violenta verbala si fizica sunt la loc de "cinste" in cele mai multe familii?
De ce nu ne rugam pentru armonia din familie, pentru binecuvantarea Domnului peste casa, masa, membrii familiilor noastre?

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Multumesc, multumesc, multumesc.
Postarea ta este de mare actualitate.Pot spune ca este o cerinta a timpului in care traim.
Sa ne rugam pentru tot ce implica pacea si bunastarea in familiile noastre si ale romanilor.
Fii binecuvantata draga disa!Te iubesc1

Miriam spunea...

Cel mai bun lucru pe care il poate ace o mama pentru copiii ei e sa il iubeasca pe tatal lor. Iar cel mai bun lucru pe care il poate ace un tata pentru copiii lui este sa o iubeasca pe mama lor. Asta citeam mai demult intr+o carte si sunt total de acord!
Cu adevarat frumoasa declaratie si multumire!

disa spunea...

@Elena, draga mea, ma bucur nespus ca imi impartasesti parerea.
Vedem si in filme durerea copiilor cand nu exista armonie in familie.
Domnul sa-ti binecuvanteze familia ta!

Tafnat_Paeneah spunea...

De n-ai avut un fiu vreodata
legat in lantul cel mai greu;
de nu ti-a fost o clipa data
un osandit sa-ti strige: Tata!
nu stii ce-nseamna Dumnezeu.

De n-ai avut un fiu in viata
crescut in vesnic jubileu;
de n-a fost dat sa-ti moara-n fatza,
sa simti ca inima-ti ingheata -
nu poti pricepe ce sunt Eu.

De n-ai avut in bezne-afunde
un fiu zdrobit ca Fiul Meu,
tu nu poti, omule, patrunde
ca sa-ntelegi ce foc ascunde
cuvantu-acesta: DUMNEZEU!

Dar dac-Odrasla Mea cea draga
S-a dat sub ochii mei pe-altar,
o, cat as vrea ca lumea-ntreaga,
in fatza crucii sa-nteleaga
ca EU sunt DRAGOSTE si HAR!
(costache ioanid)