HTTP/:;Irinamateias.ro

19.10.2009

Botez nou testamental

Ieri, duminica, s-a oficiat in Biserica noastra botezul in apa. Au existat 11 candidati la botez,  dintre care, 2 cupluri, o mama cu fiica sa si alti tineri.

Serviciul a incepuit cu o cantare prezentata de un grup de tineri, din care am retinut cateva versuri:
"Pocaieste-te, omule,
Pana nu-i prea tarziu!
Ca sa nu-ti pierzi sufletul.
.....
Am luat hotararea,
Inapoi nu voi da.

Nu-mi va fi deloc rusine
Sa afirm ca sunt crestin,
Voi sluji mereu,
Prin harul Sau divin.

Stiu ca Diavolul va ridica
Milioane-n calea mea."

Predica a fost sustinuta de Dr. Pavel Rivis Tipei, din care va supun atentiei cateva idei:
-Domnul Isus a instituit cateva lucruri:
 actul Cinei Domnului
 spalarea picioarelor
 actul botezului, spunand ucenicilor sa mearga-n intreaga Lume si sa boteze in numele Tatalui, al Fiului si-al Sfantului Duh.
"Cine crede si se boteaza va fi mantuit, iar cine nu, osandit", spune Sfanta Scriptura.
Cel care se boteaza trebuie sa ia decizia in baza credintei, deoarece se spune ca "blestemat sa fie cel ce face un astfel de act cu nebagare de seama"
Botezul s-a facut prin scufundare si, in acest timp, s-a intonat de catre toata biserica, de trei ori, versurile:
"Cine crede se boteaza, cine-a crezut s-a botezat".
Acest serviciu divin s-a incheiat cu rugaciunea de multumire pentru cei care au incheiat Legamantul si pentru participanti.
Doamne, ajuta-le sa poata sa-si pastreze Legamantul pana la moarte!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Dumnezeu sa-si puna Mana Sa divina peste cei care au ales sa-L marturiseasca in apa botezului si in fata martorilor vazuti si nevazuti.
O zi senina sa ai draga mea!
Te invit la poezie, caci e vineri!

disa spunea...

@Elena, au nevoie de sprijinul Lui. Nu intamplator, calea aleasa este "cea stramta".
Te imbratisez, draga mea!